Flowerlove 

I detta härligt somriga tyg som är kommande hos Vintage in my heart, har jag sytt mig själv en klänning. Till mönster har jag använt mig av tröjan/tunikan Mamacita från Farbenmix som jag förlängt ca 20 cm till klänning. Jag har gjort den längre bak än fram och dragit i en resår i nederkanten för att hålla in den lite. 


Bitarna som blev över räckte både till en liten sommarbody till fjant och en top till nioåriga dottern. 


Inlägget är i samarbete med Vintage in my heart

Kommentera

