Lille Skutt

Trots att jag aldrig har tid att sy så produceras det märkligt nog en hel del kläder här hemma för när jag tittar igenom telefonen så kryllar det av bilder på grejer som inte kommit upp på bloggen än. 

För ett tag sen så sydde jag ett set med katten Jansson till fjant och jag var såklart bara tvungen att göra ett med lille skutt oxå. 

Mönstret till byxan är från Heilt spesiell. Jag gillar modellen men den är liten i storlek, tänk på det om du vill prova mönstret. Tröjan är ett vanligt tröjmönster som jag ändrat framstycket på till omlottmodell. 

För övrigt så blir fjant ett helt halvt år imorgon. Hjälp. Vad händer med tiden egentligen?



Kommentera

