Lila Leo 

Kolla vilket häftigt tyg som alldeles snart finns att köpa hos Ziccafabrics

Som den stugsittande småbarnsmorsa jag är så kände jag nog att det var liite i häftigaste laget att göra en överdel av men ett par tights (eller leggings eller långkalsonger eller vad det nu heter) det tyckte jag passade utmärkt till mig 🙂

Dottern blev helt förtvivlad över att jag snodde hela tygstycket för eget bruk så för att blidka henne en aning så fick hon två par stuvbitstrosor.Tjejen älskade dem och friden kunde åter lägga sig över hemmet 🙂

Inlägget är i samarbete med Ziccafabrics.

Kommentera

