Retro mikrofoner

Ziccafabrics spottar ur sig det ena häftiga tyget efter det andra nuförtiden och tidigt i somras fick jag nöjet att provsy i det här härliga tyget som närsomhelst nu väntas finnas till försäljning. 

Eftersom jag är en tjej som gillar att gå omkring i linne så sydde jag såklart ett sånt till mig själv. Till det sydde jag ett par svarta trekvartsbyxor där jag dekorerade fickan med Ziccafabrics guldknappar som passar perfekt till guldillusionen i mikrofontyget. 

Till hösten ska även lillknas få rocka loss i liknande outfit 😊

Inlägget är i samarbete med Ziccafabrics

Kommentera

