Ugglemobil

Det här var nog det segaste projekt jag någonsin, någonsin tagit mig för. Tar ju inte speciellt lång tid att virka en uggla kan man tycka men fy sjutton så mycket pillepill för att få ihop allt till en hel mobil. Gäsp.  Jag hann tröttna tusen gånger innan jag äntligen blev klar. Till råga på allt så tänkte jag lite galet när jag monterade det hela för jag hängde liksom upp ugglorna mellan öronen istället för bak i nacken. Så nu får barnen ligga och titta upp i Mumindalen på ugglorna istället för in i ögonen. Kan bara hoppas att de inte kommer få några bestående men av det. Kläderna har jag visat er tidigare men nu äntligen kan de användas 🙂


2 thoughts on “Ugglemobil

Kommentera

