Spindlar

På sistone har jag mestadels sytt kläder till ofödde Bosse men eftersom det är så mycket roligare att visa upp kläderna när de sitter på någon istället för att bara lägga dem på golvet så har det blivit lite stiltje på bloggen i väntan på bebisleverans. 

    
 Här har jag i alla fall sytt en syskonmatchning och efter mycket om och men lyckats få lillebror att fastna på bild vilket då verkligen inte är det lättaste nu för tiden.  

   
Shortsen är ottobres grasshopper som ju är så himla roliga att sy och bodyn är från Heilt spesiell (med ändringar) 

    
 Tyget med spindlarna tror jag kommer från Memba men det har utgått.  

 Som ni ser så här jag även gjort ett tafatt försök att skära ut matchande spindlar och strukit fast på ärmarna. Vinylen till det köpte jag på panduro. 

2 thoughts on “Spindlar

  1. Så duktig du är på att sy gulliga barnkläder (och annat). Vad har du för cover stich maskin?

Kommentera

