Hjärtan till mina hjärtan

Det var en ganska rejäl bit av Ziccafabrics diamanthjärtan jag hade till mitt förfogande. Jag har tidigare visat en klänning jag sytt till mig själv samt en body till Bosse. Delvis för att jag tyckte om tyget och delvis för att jag som bekant inte står ut med att ha tyg liggande så har jag nu sytt upp den kvarvarande biten. 

Det blev en heldress till Bosse, mönster från Heilt spesiell og jubel, och en t-shirt till lillebror, mönster från ottobre 1/16. För att killen ska slippa gå med rumpan bar i sommar så passade jag på att göra ett par shorts också när jag ändå hade ångan uppe.  

    
    
   

One thought on “Hjärtan till mina hjärtan

Kommentera

