Mysbyxor

Jag älskar att skrota omkring i mysbyxor. Så är det. Allt annat känns så obekvämt men mysbyxor är bara så skööönt. 

Jag har gjort några halvdana försök på att fixa ett eget mönster till den perfekta mysbrallan utan att riktigt få till det men med mönstret till den svarta byxan blev jag helnöjd. Tror jag iaf. Återstår att se hur de sitter när kroppen är tillbaka till det normala.  

Däremot att ta kort på sina egna ben visade sig vara toksvårt men jag bjuder trots allt på några halvtaskiga mysbyxbilder.  

   

  
 

5 thoughts on “Mysbyxor

  1. Så supersnygga!! Tänkte först inte ens öppna och titta eftersom jag inte alls gillar mysbyxor, men dessa ser så ”fina” ut att jag föll pladask. 🙂

  2. Hi, hi olika är vi människor 😉 men jag ser slitna mys med ”knän” på och foppadojjor för min inre syn och DET är INTE klädsel enligt mig. 🙂 Nu kan jag dock sträcka mig till att med inspiration av dina fina byxor kanske sy mig ett par liknande. Tack! ❤

Kommentera

