Påskpyssel

Bland det roligaste med jul och påsk är ju (förutom att man får äta så mycket choklad man bara orkar förstås) att pyssla! Dessa söta fåglar gjorde jag och min dotter för några år sen, jag tror att hon var fem år då. Jätteskoj att välja band och knappar och komponera ihop färger på fåglarna. De är väl inte precis påskfåglar kanske men perfekt passar de i påskriset iaf! ( När jag nu får ändan ur vagnen och tar mig iväg och plockar in lite sådant) 

Mönster för nedladdning hittar du här

   
  
   

Kommentera

