En till likadan

Hm, har jag redan visat den här månne? Tror inte det. Den är sydd på precis lika sätt som en blå som jag däremot är säker på att jag bloggat om tidigare. Grundmönstret är Hellströms topp Simone som jag förlängt och lagt till lång ärm och krage på. 

Det var någon som undrade hur jag gjort kragen och kragmönstret har jag snott från en modell som heter Martha (från Milchmonster) fast jag har såklart anpassat den så att den passar urringningen på just den här klänningen. 

Randiga tyget kommer från Kameleont design.

   
 

One thought on “En till likadan

Kommentera

