Sista skörden

Jag har varit lite seg med bloggandet på sistone. Eller jag känner mig väl lite seg hela jag ärligt talat. 

Jag gillar egentligen hösten (No more läbbiga insekter. Hurra!!) men mörkret tycker jag är lite jobbigt. Trött som attan blir man. 

Hur som helst så tänkte jag här visa två set som jag sydde till lillebror i slutet av sommaren. Killen var helt vild i somras. Så fort vi kom utanför dörren så drog han iväg till buskarna för att hitta sig något gott att äta. Morot- och tomatskörden vart tämligen ynklig i år men det brydde väl inte han sig i. Extra lätt att dra upp morötter när de är pyttesmå ju!

   
    
  

 Mönster från Heilt spesiell og jubel men som vanligt har jag lagt till fuskgylf på byxan. Tröjan fick en ficka på ärmen. Tyckte jag blev fint 🙂

   
   Den här byxan är Ottobres relaxed fit. Nu är jag färdig med det mönstret, måste hitta annat bra byxmönster!

2 thoughts on “Sista skörden

Kommentera

