Till dottern

Det är verkligen inte ofta jag syr något till min dotter. Inte för att jag inte vill utan för att det är snudd på omöjligt att hitta modell och tyg som faller fröken på läppen. Det går inte särkilt mycket lättare med köpekläder heller så därför blev jag så himla glad när vi i en lågprisaffär hittade en top som hon blev helt vild när hon fick syn på. Den här äälskar jag mamma, sa hon. Jag köpte tröjrackaren och drog genast hem och ritade av den såklart 🙂 Har nu sytt två av samma modell och de har redan blivit flitigt använda.  

    
 

Kommentera

