Ågren deluxe

Arton månader av mammaledighet är härmed över. Snyft! Totalt sinnessjukt att ett och ett halvt år redan passerat. 

För ett och ett halvt år sedan bestämde jag mig för att jag under mammaledigheten dels skulle lära mig att sy en t-shirt och dels skulle jag lära mig jonglera med tre bollar. T-shirten gick ju bra men det där med jonglerandet! Nä, jag lär knappast få jobb på cirkus. Kunde väl aldrig ana att det skulle vara såå svårt att hålla styr på tre små bollar. 

Imorgon börjar alltså allvaret igen. Jag börjar jobba och lillebror börjar dagis. Ångesten är total. Önska oss lycka till!!

Jag har sytt en hel hög med nya kläder i storlek 92 inför hösten och här är ett utav setten. Både tröja och byxa från Heilt spesiell og jubel. Med en hel del ändringar.  

    
    
 

2 thoughts on “Ågren deluxe

  1. Jättefin dress och fräscha färger. Så fin han är och så duktig du är! Visst är det roligt att sy till sina barn. Så länge de vill. 😯 Men jag lovar, de kommer igen när de kommer på att det är bra att ha en mamma som syr och att det kul med egen design. Lycka till med dagis. De har det säkert jättebra. Det är jobbigast för oss. Som tur är!!

Kommentera

