Minnet är fullt

Jag syr betydligt mer än jag hinner med att blogga och min stackars mobil är nu smockfull med bilder. Kan inte ta några fler för minnet är fullt. Mest bilder har jag såklart på barnen, en sisådär 1800 st. Sen är det bilder på sånt jag sytt och gjort som ligger kvar i väntan på att få komma med på bloggen. Här har vi till exempel en tröja som jag sydde tidigt i somras. Aldrig blivit använd men fin tycker jag att den är ändå. Tyget är en stuv från Olssons tyger och mönstret är eget med inspiration från en köpetröja.  

   Slänger även in en bild på en stackars t-shirt som jag sydde till lillebror tidigt  i våras. I stoff o stils fina tvättbjörnar. Den däremot har blivit flitigt använd.

   

 En tut på hur man kan sy den här sortens sprund hittar du här.

4 thoughts on “Minnet är fullt

  1. Jättefina saker du har sytt. du måste absolut använda T-shirten du sytt, så himla fin. Jag blir så sugen att sy något till mig själv när jag ser T-shirten.

Kommentera

