Stormmoln

Knappt jag tror att det är sant men igår kväll så satt jag hela två timmar (!!) nonstop vid symaskinerna. Normalt sett så sitter jag ju max tre minuter typ innan lillebror (eller någon annan för den delen) pockar på uppmärksamhet. Hur som haver så sussade både barn och sambo sött redan strax efter åtta och jag passade såklart på att sy. 

Linne med brottarrygg och ett par boxertrosor hann jag med och jag är väldans nöjd med båda. Mönster till linnet har jag fått till genom att rita av köpeplagg. 

   

  

  

 Det kanonsnygga tyget med stormmolnen kommer från Zicca Fabrics. Den breda trosresåren har jag köpt från Bwear.se

Zicca Fabric och jag ska prova på att ha ett litet samarbete och det var väldigt roligt att få sy i detta fina tyg som förstaprojekt 🙂

7 thoughts on “Stormmoln

  1. Vilket samarbete😂👍 såg din bild och tänkte att de tyget måste jag ha. Beställde nyss 1,5m. Läser sedan att ni samarbetar. Tok snyggt tyg och jätte snygga kläder! Linnet är super snyggt😍😍

  2. Du gör så fantastiskt fina kläder!
    Är mönstret till trosorna och linnet med brottarrygg eget? Om inte, var kan man köpa sådant?

Kommentera

