Är sommaren slut nu?

En hel vecka fick vi som var så galet varm så man höll på att storkna men nu är värmen som bortblåst och 10-dygns prognosen visar en sisådär 15, 16 grader som max mitt på dagen. Den där varma veckan fick jag snabbt som attan passa på att klä lillebror i några av de sommarkläder jag sytt samt plocka fram kameran och föreviga det hela. Här är t-shirt och shorts från Heilt spesiell og jubel. Jag har som vanligt lagt till en del detaljer som tex fuskgylf och sprund. Mössan är ett ottobremönster. Vår eller sommar 2013 tror jag.  

     

Kommentera

