Kritvitt

Dottern tyckte det var dags att jag skulle sy något till henne. Efter att ha bläddrat igenom de få mönster jag har så bestämde hon sig för att det var just denna klänning hon ville ha. Och den skulle göras utav en likadan filt som onepiecen jag sydde till lillebror. Och den skulle vara kritvit.
Kan tyckas opraktiskt kanske men med tanke på att hon konsekvent vägrar att använda något av det jag syr till henne så lär smutsfläckar knappast bli ett problem här.

IMG_4243.JPGBlixtlåspremiär för mig. Behövde bara sprätta en gång 👍

IMG_4244.JPGMönster från Heilt spesiell og jubel. Så klart.

IMG_4258.JPGOm hon gillade den? Nix. Fick tvinga ungen att ta på sig den för fotografering.

4 thoughts on “Kritvitt

    • Tack 😊 Ja, usch för blixtlås. Kommer jag nog aldrig att lära mig ordentligt. Vet liksom inte hur jag ska få till det snyggt med flärparna som hamnar på baksidan..?

Kommentera

