Gömt och glömt

När jag och flera av mina kompisar råkade vara gravida samtidigt så fick jag dille på att virka söta små bebistossor. Några gavs bort som present och några blev bortglömda i garngömmorna. De stackarna som blivit liggande i snart ett år nu såg så himla ledsna ut så för att muntra upp dem en smula så tog jag och dammade av dem för en fotografering och blogginlägg. Jätteglada vart dom 🙂

IMG_4171.JPGSött som socker men särskilt praktiskt på en sprattlig bebisfot är det ju inte…

IMG_4173-0.JPG

IMG_4174.JPGOch ett par yttepyttiga stövlar. Mönster från någon plats på nätet som jag tyvärr glömt.

Kommentera

