Copycat

Eftersom min lilla kille har bestämt sig för att han ska amma typ åttielva gånger per natt så får jag alldeles för mycket tid över till att surfa omkring med ipaden medan han tuttar på i godan ro. En natt snubblade jag över ett klädmärke som heter House of Lola. Helt nytt för mig men så har jag noll koll på mode också. Hur som helst så hade de massor av fina kläder som jag inte har råd med men som jag har god lust att försöka apa efter.
Här är mitt försök till att göra en kjol som liknar deras make a wish skirt. På det stora hela är jag nöjd men tygbiten jag hade hemma räckte inte till att få den lika lång som originalet så nästa gång ska jag göra den längre samt ställa ut den mer så den blir mer ”ballongig”.

IMG_3998.JPG

IMG_3988.JPG

IMG_3987.JPG

Kommentera

