Med tyg från Rusta

Äntligen är hösten och därmed snart vintern här 🙂 Jag välkomnar dessa årstider med öppna armar. Det är nämligen föredömligt lite insekter i rörelse så här års. Tumme upp för det!
För att lillebror ska vara rustad för lite kyligare tider även inomhus så har jag sytt den gosigaste onepiecen man kan tänka sig. Gjord av en filt från Rusta. Till huvans foder och övriga detaljer har jag använt en av alla kasserade tröjor som min mor har lämpat av här i syfte att jag kanske kan få användning av dem på ett eller annat vis.

IMG_4045.JPGSynd att det ser så utomordentligt fånigt ut med såna här dresser på vuxna, skulle bra gärna vilja ha en jag med…

IMG_4043.JPGLite piffiga leopardknappar från syhimlen.se</

IMG_4044-0.JPGOch fickor som man typ inte får plats med nånting alls i men nog ser det lite roligare och mer arbetat ut om inte annat.

3 thoughts on “Med tyg från Rusta

  1. Jag blev så OERHÖRT glad av din kommentar! Du anar inte vad den gjorde skillnad på en ganska jobbig och stressad vecka i övrigt. Tusen tack för att du tog dig tid att kommentera.

    Nu har jag bara tittat som hastigast på din blogg, men jag ser mycket som jag gillar. Denna skall jag genast lägga in i min ”feedly” på mobilen. Du inspirerar mig med genom det jag sett. Tack!

Kommentera

