Fultyg

Det här collegetyget med stjärnor på tyckte jag var så fint i affären när jag köpte det i våras. När jag kom hem hade jag plötsligt ändrat smak och tyckte det var gräsligt. Sedan dess har det fått ligga och skämmas i garderoben ända tills nu. Jag tycker fortfarande att det är fult men nu är tyget uppklippt och borta så jag slipper åtminstone se det i tyghyllan nåt mer.

IMG_4038.JPGJag försökte skoja till det lite genom att sy en stjärna på ärmen med kedjesömmen på coverpron.

IMG_4039.JPGÄven brallsen fick sig ett par dekorsömmar med kedjesömmen. Wow, vad mycket roligare de blev nu då…😴

IMG_4040.JPGKlippte till tröjan så att den blev lite längre bak o kortare fram. Det är jag iaf nöjd med 😊

IMG_4041.JPGMönstret till tröjan är från Heilt spesiell och byxan är från Ottobre 4/2014

2 thoughts on “Fultyg

Kommentera

