Onepiece

Oj, vad nöjd jag är med denna onepiece som jag satte i den sista knappen i igår. Går åt fasligt många knappar till en sån här dress hörrni. För den duktiga som kan sy blixtlås så hade det såklart räckt med ett endaste men för mig då som inte vågat mig på att prova just blixtlåssying så gick det istället åt åtta stycken fina, fina knappar.

IMG_3703.JPGMönstret är från Heilt spesiell fast utan blixtlås såklart och så gjorde jag luvan ganska mycket mindre.

IMG_3717.JPGGjorde den medvetet för stor med muddar som kan vikas upp så den kommer förhoppningsvis inte att växas ur än på länge…

IMG_3742.JPG

IMG_3741.JPGDet går utmärkt att stå i den oxå. Kanske skulle vaddera luvan på nästa exemplar så har vi en inbyggd störtkruka på köpet. Ungen ställer sig upp mot allt. Livsfarligt!

Kommentera

