Stjärnklart

Jag lånade båda Jenny Hellströms böcker på bibblan. Måste rappa på att sy så mkt som möjligt ur dom innan de ska ska lämnas tillbaka. Sen tror jag nog att jag får skriva till tomten och önska han kan lägga åtminstone en utav dem under granen i december…

20140825-124726-46046665.jpgEn grace hoodie utan hoodie ska detta föreställa. Jag lade till några cm på längden och ringade ur den en hel del. Sydde in passpoaler (sicket skojigt ord :-)) i raglansömmarna oxå.

20140825-125027-46227041.jpgTyget är ett fynd från tygfabriken. Gillar stjärnor jag! Särskilt billiga stjärnor. En del utav resterna är redan tillklippta och ligger och väntar på att förhoppningsvis bli en tröja till lillebror.

Kommentera

