Premiär!

Aldrig någonsin har jag gett mig på att sy något till mig själv men nu tyckte jag att det var dags. Inspirerad av mitt toksnygga syrum som vi tapetserat i zebramönster köpte jag hem zebratyg från ohlssons och sydde mig ett par tajts. Jag hade inget mönster utan ritade av ett par köpetajts. Det funkade utmärkt. Min vana trogen så var jag för snål när jag handlade tyget så det räckte inte riktigt. Jag fick skarva i midja och byxslut med svart trikå. Det blev bra det med.

20140731-100106-36066041.jpg

20140731-100210-36130264.jpg

Kommentera

