Knappsprund #2

Det har varit varmt som attan i mitt syrum dessa dagar så det går knappt att vara där inne nu. Jag ville trots det prova på ytterligare ett knappsprund. Det gick riktigt bra men det stör mig väldigt att fyrkanten i sprundbotten blev lite sned. Sånt kan störa ihjäl mig men jag orkade ändå inte sprätta och göra om.

20140725-071611-26171626.jpgBodyn och napphållaren är en present till en sprakandes ny liten brorson. Materialet till napphållaren har jag köpt från 3exter

20140725-071850-26330401.jpgLite snett är inte lett brukar min pappa säga men det här är ju otroligt störande. Tror nog jag måste sprätta och göra om trots allt.

Kommentera

