Otacksamt!

Tänkte att jag skulle försöka sy en klänning till min dotter. Hon fick välja tyg och kantband samt knappar. När klänningen var klar så tokdissade hon den. ”Nja, den var väl typ okej mamma” sades det med rynkad näsa 😦
Bortskämda ungrackare! Kanske har hon rätt, värstans snygg är den kanske inte ändå? Med ett stukat självförtroende ska jag nu träna, duscha, tröstäta massvis med choklad och ladda inför morgondagen. Då ska jag sy nåt till min stackars ovetande bebis istället. Han som inte har förstånd nog (ännu) att klaga.

20140718-211845-76725269.jpg
Fick till lite rynk i ärmsluten genom att köra ett par gånger med overlocken på max diff.

20140718-211843-76723103.jpg

20140718-212605-77165416.jpg
Efter lite övertalning så ställde hon motvilligt upp på en livebild iaf.

Kommentera

