Brödkorgar

Hepp! En täcksömsmaskin äro beställd. Känner värsta prestationsångesten nu bara. Nu sjutton måste snygga saker tillverkas. Börjar redan ångra mig en smula då jag läser på diverse sybloggar att coverpron är smått omöjlig att förstå sig på…
I väntan på denna ångestframkallande mackapär har det inte sytts så värstans mycket men ett par korgar har jag iaf gjort. Eller påsar eller vad tusan man ska kalla dem.

På detta viset ser de ut

Bild

Bild

Det lila tyget tog jag tillvara när jag klädde om våran sänggavel häromdagen. Passade ju utmärkt att göra dessa korgar utav. Blir nog ett par till gjorda inom kort tippar jag på.

Kommentera

