Fuskigt

Provat att sy fuskfickor för första gången. Tjohej, så mycket roligare byxorna blev med den lilla detaljen. Nu måste det nog bli (fusk)fickor på alla byxor framöver! Hade även tänkt att det skulle se snitsigt ut med öljetter och snörning i midjan men där sket det sig rejält. Öljettrackarna krånglade och jävlades med mig så jag höll på att bli tokig. Först blev de liksom bubbliga när jag tryckte fast dem så jag fick pilla loss och göra om. Andra gången såg det jättefint ut så glad i hågen sydde jag fast mudden för att sedan upptäcka att öljetterna släppte i ena kanten. Arg! Sprätta bort mudd, pilla loss öljetterna igen och sy fast ny mudd utan öljettrackare. Lär dröja innan jag provar igen. Byxorna blev bra trots allt och jag låtsas att de är finare som de är nu. Utan öljetter och snörning. Mönstren är lite omgjorda shorts o body från senaste ottobre. 20140615-083605-30965477.jpg 20140615-083609-30969063.jpg 20140615-083607-30967112.jpg

Kommentera

